Sony VGN-AW21S/B

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony VGN-AW21S/B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

frankannet 06-04-2009
Geschreven voor: Sony VGN-AW21S/B

Deze laptop nu een paar dagen in bezit en zeer onder de indruk. Een geweldig full-hd beeldscherm, een snelle processor en goede grafische kaart. Zelfs hd-opnames bewerken in pinnacle 12 lijkt goed te gaan, daar had ik deze laptop ook voor aangeschaft. Ook het toetsenbord voelt heel solide aan met typen. Door het grote scherm heb je standaard 2 pagina's op het scherm in Word. Batterij gaat relatief kort mee maar dat wist ik van tevoren en vind ik persoonlijk geen probleem.Al met al tot nu toe meer dan tevreden, ik zou voor dit geld geen andere laptop weten met deze specificaties en uitstraling.

Rossi 30-03-2009
Geschreven voor: Sony VGN-AW21S/B

Sinds een paar weken heb ik deze laptop in bezit en ben er erg blij mee. Het is echt een geweldig apparaat. Hij is misschien wel wat aan de grotere kant vergeleken met de meeste laptops, maar daardoor is hij ook zeer uitgebreid.
Ook een voordeel hiervan is dat je een lekker groot beeldscherm hebt (18,4 inch). Dit beeldscherm is trouwens heel erg mooi en superscherp.
Ook het geluid uit de ingebouwde speakertjes (3 tweeters en 1 subwoofer) is verbluffend goed. Ik heb zelf nog nooit eerder zo`n mooi geluid uit een laptop gehoord. Ook de ingebouwde subwoofer zorgt ervoor dat het niet zo`n goedkoop schel geluid wordt maar het echt vol klinkt. (Je moet wel eerst de instellingen goed instellen onder de s2 knop). Hij kan ook zonder problemen op vol volume (wat echt wel hard is voor een laptop)zonder te vervormen en als je dan je ogen dicht doet geloof je nooit dat dit uit een laptop komt. Deze laptop ziet er niet alleen degelijk uit maar is dit ook. Het toetsenbord zakt niet door tijdens het typen zoals dit bij veel laptops gebeurd en ook de vingerafdrukscan werkt erg goed en is gemakkelijk met bijv. inloggen. Ook een pluspunt in mijn ogen is dat de laptop niet hoogglans is waardoor je er niet zo snel stof en vette vingers op ziet. De batterij gaat in energiestand ongeveer 2 uur mee wat ik erg netjes vindt voor een laptop met zo`n groot beeldscherm.
De enige kleine nadelen vindt ik dat hij met installeren niet altijd even snel is en dat je bij intensief gebruik de harddisk soms licht hoort ratelen als je in een hele stille ruimte zit.
Al met al is dit in mijn ogen een geweldige laptop en echt een aanrader voor mensen die een degelijke en mooie uitgebreide laptop willen hebben.

larsil 22-03-2009
Geschreven voor: Sony VGN-AW21S/B

Super! heel prachtig apparaat..! ik ben heel erg tevreden, de beeld is top en de snelheid is goed, alleen maar jammer is meegeleverd met Vista Home premium (ik had verwacht Vista Ultimate)

Val.Broman 25-02-2009
Geschreven voor: Sony VGN-AW21S/B

Prachtig apparaat. Echt een briliant scherm. Het geluid is redelijk, had er eigenlijk wel iets meer van verwacht, op hoog volume gaan de Boxen kraken. De Blu-Ray drive werkt goed, super beeld met Blu-Ray films. Ook een voordeel is dat de Notebook vele dingen tegelijk kan doen zonder vast te lopen of te gaan ratelen.